2009. január 29., csütörtök

Mit is tud a scannerem?

Első nekifutásra valami orosz zsebrádió panelja. Selga, vagy inkább Sokol. A Sane pnm kiterjesztésű fájlját GIMP-pel jpg-vé konvertáltam. Az oprendszer OpenSuSE 11.1. Az alapfelbontás 75 pont hüvelykenként.

Jöjjön akkor a 600 pontos. A HP2300C 1200 dpi-t is tud, de ezzel is elégedett vagyok. Annál is inkább, mert ilyenkor már rázza a sok apró lépés szegénykét és hangos.

A panelokról még annyit be kell vallanom, kimostam őket. Ami dzsuva megtelepszik, az kap a hideg zsíroldóból permetet, és pár perc múlva minél melegebb vízzel átöblítem. Ennek a forgókondi és a tekercsek biztosan nem örülnek, de ha elegendő időt hagyok nekik kiszáradásra, akkor meghálálja a befektetést, hogy nem csillog a gyanta, és nem takar el panelrepedést a kosz.
Pl. sorkimenő trafónál is találtam meg húzást, amit a por alatt csak hallottam. Ettől még nem javul meg a motyó, csak olyan 'Tisztább, szárazabb érzés'..

A végére hagytam még három tranzisztort. Ezek mind műanyag bugyogóban voltak, én vetkőztettem le. Ha jól melékszem, S2000 és 2SCxxxx kapcsolótranzisztor volt elhalálozása előtt.

Meg egy lézerfejet. Halott CDromból félretéve. Hátha jó lesz valamire. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

statisztika

Magamról

Saját fotó
Üdv mindenkinek!
Magamról akarok írni. Talán érdekes lesz, talán unalmas. Nekem felfedezés. Mások szakmájába is belekóstolgatok, és nem ismerem a szaknyelvet, de talán mókásabb a saját meghatározás. Középiskolás lehettem, amikor megfogalmaztam (értelmeztem) magamnak a csigafúrót, miszerint egy acélhengerre két oldalán párhuzamosan lazán feltekert felébe vágott lyuk. Nem biztos, hogy pontos és az sem, hogy másnak is tetszeni fog. Akit ez idegesít, kérem kerüljön el! Azoknak szánom, akinek tetszik.