2009. január 29., csütörtök

Régi történet

Még a miskolci Villkésznél dolgoztam, ott járt körbe a történet. Igaz volt? Nem tudom, de olyan aranyos.
Kenyeres Ernő kollégánk köztudottan nem szerette az alkoholt. Pusztította is, ahol lehetett. Egyébként jó szakember hírében állt, s humora is volt.
Történt egyszer, hogy kiment helyszínre javítani. A televízión vízszintes csík. Csöves tévénél hagyományos diagnosztikai módszer, hogy az elégett ellenállásra juttatott nyál beindítja a csövet. Ernő jókora csulát köpött a csavarhúzóra, áthúzta az elégett ellenálláson, majd a tulajdonoshoz fordulva kijelentette:
- Ez az ellenállás szakadt. Volna két megoldás. Egy olcsóbb és egy drágább.
A tulaj persze kíváncsi volt:
- Mi lenne a drágább?
Ernő megkapaszkodott az asztal szélébe, és bontogatta az ellenállásos szappantartót.
- Kicserélem az ellenállást.
Az anyagi vonzatokról nincs tudomásom, de a tulaj kíváncsi volt a másik megoldásra is.
- Beépítenék egy műanyag csövet, és amikor elmegy a kép csíkba, valaki a tévé mögé áll, és beleköp egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

statisztika

Magamról

Saját fotó
Üdv mindenkinek!
Magamról akarok írni. Talán érdekes lesz, talán unalmas. Nekem felfedezés. Mások szakmájába is belekóstolgatok, és nem ismerem a szaknyelvet, de talán mókásabb a saját meghatározás. Középiskolás lehettem, amikor megfogalmaztam (értelmeztem) magamnak a csigafúrót, miszerint egy acélhengerre két oldalán párhuzamosan lazán feltekert felébe vágott lyuk. Nem biztos, hogy pontos és az sem, hogy másnak is tetszeni fog. Akit ez idegesít, kérem kerüljön el! Azoknak szánom, akinek tetszik.