2009. január 22., csütörtök

Átalakító (a 70-es évek Ezermester stílusában)

Barátom kért meg, csináljak neki egy kábelt mellyel összekötheti a T-home dobozát (digitális vevőkészülék) a Videoton erősítős rádiójával. Neki csak cinch dugós kábelei vannak. Itthon nem leltem lengő aljzatot, hát először kis Niveás dobozzal próbálkoztam. Abba pont belefér a két (tévéből kiépített) aljzat. Sajnos a lyukasztó végigrepesztette szegényt, másik doboz után kellett néznem. Előkerült egy valaha KGST piacról bevásárolt forrasztó ón műanyag doboza. Ezt már nem kínoztam lyukasztóval, egyből fúróval estem neki. Az előlaphoz szorító vasbilincset számítógép soros portját tartó hátlapelemből vágtam ki, és két csavarral rögzítettem. Kapott még egy 5 pólusú DIN szabványú domino dugót. Vezetéknek ismét számítógépalkatrész került a ládafiából. Billentyűzet vezetéke, mert jó kis törésgátló van rajta. Ezzel kiváltottam a kirántást akadályozó bilincset is. Semmiség, de most örülök neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

statisztika

Magamról

Saját fotó
Üdv mindenkinek!
Magamról akarok írni. Talán érdekes lesz, talán unalmas. Nekem felfedezés. Mások szakmájába is belekóstolgatok, és nem ismerem a szaknyelvet, de talán mókásabb a saját meghatározás. Középiskolás lehettem, amikor megfogalmaztam (értelmeztem) magamnak a csigafúrót, miszerint egy acélhengerre két oldalán párhuzamosan lazán feltekert felébe vágott lyuk. Nem biztos, hogy pontos és az sem, hogy másnak is tetszeni fog. Akit ez idegesít, kérem kerüljön el! Azoknak szánom, akinek tetszik.